Air Bnb in Bilbao

3 september 2016 - Logroño, Spanje

Na een voorspoedige vlucht met KLM waar we nog gewoon een hapje en drankje kregen aangeboden door charming Jeffrey , stond onze airbnb host op de luchthaven ons op te wachten. Ja het leek mij wel handig omdat te regelen omdat we laat arriveerden. Een aardige surfdude uit Uruguay die ons de oren van het hoofd vroeg. Een gezellig autoritje naast de surfplank. Na een rit van ongeveer een kwartier sleepten we ons met rugzak, die van mij werd gedragen, tenslotte ben ik een lady, 5 hoog omhoog. Zonder lift. De eerste verzuring. ..Na in de keuken nog wat bijgebabbeld te hebben met onze Marcelo en een Duitse gast die voor een een of andere conferentie in Bilbao was, ging Fergus aan de wandel en ik legde mij te rusten in een jammergenoeg vreselijk spijkerbed. Geen oog dicht gedaan van het stadsverkeer beneden. Maar een nieuwe dag in het vooruitzicht! Het wordt 30 graden en vanmiddag op naar Logrono in La Rioja. Per trein. Adios!

1. Wim de Witte:
    3 september 2016
    Ik volg jullie, Bedankt voor de uitnodiging.
  2. Gerrit en Jeanine:
    3 september 2016
    OK. Goede reis naar Logroño. Liefs
  3. Carine:
    5 september 2016
    Ha Linda en Fergus. Wat leuk dat jullie de stap hebben genomen.... Ik wist alleen niet dat jullie al vertrokken waren dat de plannen en lagen wist ik natuurlijk wel .Leuk leuk ik ga jullie volgen Goede reis en lekker genieten liefs van mij en Ad natuurlijk